poniedziałek, 20 marca 2017

Włosy - moja historia



Hej, dzisiaj temat rzeka ;p Włosy... Jestem osobą, która miała długie włosy od zawsze, , niestety już od gimnazjum zaczęłam z nimi ostro eksperymentować.
Swoją włosową przygodę zaczęłam od cieniowania w domu, oczywiście wszystkie zabiegi wykonywałam sama, albo z pomocą koleżanek. Niestety dziś wiem, że to była największa głupota mojego życia. W 3 gimnazjum postanowiłam pofarbować włosy szamponetką, była to tania szamponetka w kolorze granatowej czerni, która miała się wypłukać po 3-5 myć, niestety pech chciał, że kolor trzymał się na głowie prawie pół roku, wyglądałam tragicznie, gdy już w końcu pozbyłam się tego koloru, postanowiłam odpocząć od farb, ale nie na długo zaraz w połowie pierwszej liceum pofarbowałam włosy na ciemny brąz, który wyostrzył mi mocno rysy twarzy, jednak tak farbowałam się do prawie do poczatku 3 klasy, potem kolor się wypłukał i miałam średni brąz, Wówczas farby wypłukiwały mi się bardzo fajnie bo nie zrastały z odrostem, tylko wymywały się pasemkami. Moje włosy, aż do końca liceum były długie. Po liceum zdecydowałam się na drastyczny krok i postanowiłam diametralnie zmienić kolor, miał to być karmelowy ciepły brąz, jednak koleżanka przesadziła z rozjaśniaczem i w rezultacie wyszedł mi super żółty blond, chodziłam tak 2 godziny, nie mogłam na siebie patrzeć więc odrazu położyłyśmy coś w podobie do brązu, co w połączeniu z tym żółtym dało kolor rudy, wyglądałam calkiem nie źle jednak gorzej bylo z samopoczuciem, Po miesiącu bycia rudzielcem stwierdziłam, że trzeba z tym zrobić porządek i znów wróciłam do ciemnego brązu. Napewno wyobrażacie sobie w jakiej kondycji były moje włosy,.. były bardzo poniszczone, wtedy wymyśliłam super zmianę - "zrobię sobie boba", pomyślicie super rozwiązanie, tak gdybym poszła do profesjonalisty, niestety zrobiłam go sama, wyszło całkiem spoko, nie wyglądało to wcale najgorzej, koleżanka wyrównała i było jako tako jak wymodelowałam. Od tego czasu moje włosy przestały rosnąć, jak rosły robiła się okropna dziura z tyłu głowy i musiałam ścinać, kiedy doprowadziłam swoje włosy do w miarę dobrego wyglądu, nowością na rynku fryzjerskim było ombre, kupiłam więc specjalną farbę do ombre, ale kupiłam także rozjaśniacz, pofarbowalam najpierw koncówki, jednak coś wyszło nie tak i efekt był marny więc machnęłam całość na blond, wyszło fajnie, chłopakowi się podobało więc zostawiłam po miesiącu mi się znudziło więc wróciłam do czerni, och po czerni ciężko było wrocić do swojego koloru, ale po kilku latach się udało, potem miałam na głowie sombre i włosy do ramion, gdy znudziło mi się sombre zrobiłam sobie ciepły brąz i tak już zostało. Będąc na samym początku ciąży stwierdziłam, że moje włosy przeszły bardzo wiele, ale ciąża jest dobrym czasem, żeby w końcu je ogarnąć i zapuścić, obcięłam wiec włosy na równo do szyi oraz wyrównałam kolor do średniego popielatego brązu, przez 9 miesięcy moje włosy urosły aż za łopatki, niestety teraz zmagam się z wypadaniem włosów. Mam nadzieję, że uda mi się zapuścić, aż do pasa, to moje marzenie, a z eksperymentami skonczyłam definitywnie. Teraz stawiam na zdrową pielęgnacje, olejki, maski, szampony, odżywki i czekam, aż będą piękne i długie.



















































Jak widać na zdjęciach zmieniałam się i ja i te moje włosy, najładniejsze były na początku, jednak czasu nie cofnę, mogę tylko naprawiać błędy młodości, a jak to jest/było z waszymi włosami???


4 komentarze:

  1. Wydaje mi się, że taka długość idealnie do Ciebie pasuje :) Z moimi włosami zaczęłam eksperymentować po komunii - włosy prawie do pupy postanowiłam ściąć za łopatki. Potem w gimnazjum nastał okres wielkiego zapuszczania, aby znowu w technikum ściąć je do ramion. Aktualnie chciałabym, aby były jak najdłuższe :) Także moja włosowa historia to zwroty i upadki, jedyne co się nie zmienia to moja walka nad poprawą ich gęstości :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a próbowałaś wcierek typu jantar? olejek rycynowy itp? które poprawiają gęstość włosów?

      Niestety to ciągła walka wzlotów i upadków tak jak napisałaś, trzymam kciuki :)

      Usuń
  2. W każdej długości i kolorze Ci pięknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 ☺ Chociaż chyba teraz czuje się najlepiej :)

      Usuń

Jeśli masz zamiar obrażać mnie w komentarzu nie zostawiaj go, za wszystkie inne dziękuję. :)